E-Rejestracja

REGULAMIN KORZYSTANIA Z E-REJESTRACJI

W celu zwiększenia dostępności pacjentów do lekarzy zatrudnionych w SPZOZ, zapewniono pacjentom możliwość korzystania z e-rejestracji do poradni stomatologicznej, poradni specjalistycznych ora rehabilitacji. System eRejestracja przeznaczony jest dla użytkowników, którzy chcą dokonać rezerwacji wizyty u wybranego lekarza dla wybranej poradni jak również wstępnie zarejestrować termin pierwszej wizyty związanej z wykonaniem zleconych zabiegów rehabilitacyjnych. Pacjent może umawiać się na wizyty, odwoływać je oraz zmieniać terminy już zarezerwowanych. Aby wykonywać wymienione czynności, pacjent musi posiadać aktywne w systemie konto. Wówczas możliwe jest dokonanie rezerwacji terminu wizyty u lekarza. Aby utworzyć konto należy zalogować się na stronę https://erejestracja.spzoz-slawkow.pl/Portal oraz dalej postępować zgodnie z instrukcjami. Na portalu istnieją trzy możliwości zarejestrowania konta: metodą tradycyjną, poprzez konto ePUAP oraz podpis cyfrowy.

W celu dokonania rejestracji drogą elektroniczną należy wejść na stronę: https://erejestracja.spzoz-slawkow.pl/Portal

Na podany przez Pacjenta adres e-mail, zostanie wysłana wiadomość zwrotna z informacją o potwierdzeniu terminu wizyty. Odpowiedź drogą elektroniczną wysyłana jest automatycznie po wybraniu dowolnego terminu– należy zaznaczyć opcję: Zgoda na otrzymywanie drogą elektroniczną potwierdzeń oraz przypomnień zarejestrowanych wizyt oraz uzupełnić pole e-mail (wiadomość zwrotna zostanie automatycznie wysłana na wskazany adres e-mail!)

  1. Rejestracja odbywa się zgodnie z zasadami prowadzenia kolejek oczekujących. Godziny można wybierać z dostępnych w systemie. Jednakże podczas rejestracji pacjenci nie mają wpływu na ostateczny wybór dnia i godziny wizyty. Należy pamiętać, że zabiegi muszą się zakończyć do godziny, w której gabinet kończy swoją pracę.
  2. Otrzymana drogą elektroniczną odpowiedź jest równoznaczna z wstępnym zarejestrowaniem pacjenta. Aby stała sie faktem należy w przeciągu 14 dni roboczych donieść do poradni specjalistycznej lub gabinetu rehabilitacji skierowanie wystawione przez lekarza. W przypadku niedostarczenia skierowania rejestracja zostaje anulowana a pacjent skreślony z kolejki oczekujących. Należy pamiętać że skierowanie na rehabilitację jest ważne równe 30 dni od dnia wystawienia przez lekarza i do tego momentu należy zarejestrować sie w placówce. Jeśli skierowanie przekroczy ten termin należy udać sie do lekarza, który je wystawił w celu wypisania nowego skierowania.

Prosimy nie dzwonić i nie wysyłać wiadomości e-mail po kolejne potwierdzenie, blokując niepotrzebnie kanały dostępu do rejestracji.

  1. Istnieje możliwość rejestracji tylko i wyłącznie na 1 wizytę. Kolejne wizyty będą umawiane osobiście w poradniach lub gabinecie rehabilitacji w dniu dostarczenia skierowania tj. do 14 dni od dokonania rejestracji elektronicznej.
  2. Prosimy pamiętać, że umówiona godzina jest godziną orientacyjną i może ulec zmianie. W przypadku zabiegów rehabilitacyjnych wymagane jest dodatkowe potwierdzenie rozpoczęcia rehabilitacji na 2 tygodnie przed ustalonym terminem. Potwierdzenia można dokonać osobiście w gabinecie rehabilitacyjnym lub telefonicznie pod nr 32 2609364 w godz. 12.00-13.00 oraz 17.00-18.00.Brak potwierdzenia powoduje skreślenie z listy oczekujących i anulowanie uprzednio ustalonego terminu.
  3. W celu skorzystania ze świadczeń finansowanych ze środków publicznych konieczne jest potwierdzenie prawa pacjenta do świadczeń. W przypadku braku takiego potwierdzenia przez system e-WUŚ pacjent powinien potwierdzić je za pomocą innego dokumentu lub złożyć stosowne oświadczenie. W tym celu niezbędne jest aby mieć przy sobie któryś z wymienionych dokumentów: dowód osobisty, paszport lub prawo jazdy.
  4. W przypadku rezygnacji z umówionego terminu należy go wcześniej odwołać telefonicznie, osobiście lub drogą elektroniczną pisząc na adres e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

UWAGA: Nie można odwołać wizyty drogą elektroniczną w dniu planowanej wizyty. W takim przypadku pacjent zobowiązany jest do kontaktu osobistego lub telefonicznego.

  1. Pacjent wyraża zgodę na gromadzenie, przetwarzanie i wykorzystywanie przez SPZOZ w Sławkowie danych osobowych umieszczonych w e-rejestracji na potrzeby tego systemu oraz udzielania świadczeń medycznych, stosowanie do obowiązujących przepisów prawa.
  2. SPZOZ w Sławkowie nie udostępnia innym podmiotom informacji stanowiących dane osobowe, adresów e-mail, a także innych informacji chronionych przepisami prawa, które znajdują się w e-rejestracji.
  3. SPZOZ w Sławkowie nie ponosi odpowiedzialności za brak możliwości dostępu do systemu e-rejestracji wynikający z przyczyn od niego niezależnych, ani za jakiekolwiek szkody, w tym także pośrednie wynikające z przerwy w funkcjonowaniu systemu wywołane koniecznością konserwacji systemu lub czynnikami od niego niezależnymi.
  4. Korzystanie z systemu e-rejestracji jest równoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu.